Reageer op: vermoeden dat vrouw vreemd gaat

Home Vreemdgaan forum Deel uw ervaringen vermoeden dat vrouw vreemd gaat Reageer op: vermoeden dat vrouw vreemd gaat

#390401 Reactie

Instinct_raar_beestje

@fred: Zo’n dingen zeg je niet tegen iemand die in deze situatie zit. Empathie is je misschien wel compleet onbekend, maar er zit menselijkheid in iedereen, dus ook in jouw (hoop ik?) Zo’n dingen zeg je trouwens tegen niemand :-/

@Anton…
    Wat vreselijk. Ik voel je hart bonken, op het ogenblik dat je de correspondentie tussen hen ziet. Ik zou je aanraden, om rustig te blijven. Jezelf te blijven. En, openlijk te bekennen aan je vrouw dat je de correspondentie hebt gezien. Laat haar weten dat het je bang maakt, alert maakt en dat je daardoor nogal “op de topjes van je tenen loopt”.
    Je boos maken, zou haar misschien alleen maar in z’n armen drijven. Ik weet niet hoe close jullie zijn binnen jullie relatie, maar ik blijf erbij:
    (op de juiste manier) praten WERKT! Ik duim voor je! 10 jaar, 20 jaar, 30 jaar… Het aantal jaren maakt niet uit. Als je je partner graag ziet wil je die na 6 maand, 1 jaar, 10 jaar,etc… niet verliezen en na 30 mooie jaren ook niet. Ik begrijp wat je voelt!