Reageer op: verder gaan na vreemdgaan

Home Vreemdgaan forum Deel uw ervaringen verder gaan na vreemdgaan Reageer op: verder gaan na vreemdgaan

#24769 Reactie

Molly

Beste Judith, ook ik zit in deze situatie. Mijn man is veel verder gegaan met zijn vriendin en had uiteindelijk voor haar gekozen. Doordat zij toen de knoop doorhakte en hij terug kwam zit ook ik met veel twijfel of we verder kunnen. Hij gaf aan met mij niet zo ver te hoeven gaan, dat is bij jou anders. Blijf voor jezelf kiezen als je het niet wilt of oncomfortable bij voelt zegt het tegen je man. Kom voor jezelf op, zoals Johan zegt hij heeft die keuze gemaakt het is niet jou schuld en als hij je niet kan accepteren zoals je bent is het zijn probleem.

Ik heb veel willen veranderen voor mijn man maar alsnog ging hij uiteindelijk vreemd. Nu blijf ik gewoon zoals ik ben maar ook ik voel me onzeker of het wel genoeg is. Heel sterk moet je dan denken als het niet genoeg is dan is het pech en is hij het niet waard. Ik ben nu in een fase waarbij ik denk dat hij het niet waard is maar ook dat is heel lastig. Ik heb jonge kinderen en die wil ik niet de dupe laten zijn. Maar ik zou ook zo graag die verliefdheid voelen die hij had met haar. Succes ermee en kom voor je zelf op. We zijn niet alleen zie je wel (vind ik ook wel fijn om te lezen, ik denk altijd dat ik gek ben dat ik door wil gaan) Hopelijk zijn er ook mensen met succes verhalen die al een paar jaar verder zijn.