Reageer op: Radeloos…

Home Vreemdgaan forum Deel uw ervaringen Radeloos… Reageer op: Radeloos…

#24232 Reactie

Flup

Wat een vreselijke ontdekking Mandy. En ik begrijp volkomen je twijfels dat hij het niet verteld zou hebben als hij niet een raar plekje had gehad. Maar aan de andere kant toont hij nu ook berouw en laat hij weten met jou verder te willen. Maar hij zal dan wel moeten accepteren dat jij nu alle logische fases van verwerking door gaat. Woede hoort daarbij en kan lang duren. Maar als jullie liefde voor elkaar sterk genoeg is komt dat goed.
    Ik heb 2 jaar geleden hetzelfde meegemaakt. Man vertelde mij zelf dat hij toen al driekwart jaar vreemd ging. We zijn nu twee jaar verder en nu pas komt er echt rust in de tent. Hem 100% vertrouwen, nee zo naïef zal ik nooit meer zijn. Dus het heeft mij wel veranderd. Maar toch was en is er nog genoeg om voor te vechten.
    Ik hoop dat dat bij jullie ook zo is en je gezinnetje bij elkaar kan blijven. Post anders je verhaal eens op http://www.ouders.nl/forum/relaties/ daar zijn de reacties een stuk normaler en behulpzamer dan wat ik hierboven zag.
    Sterkte