Reageer op: graag advies na vreemdgaan met een oude liefde 2015-07-06T18:05:55+00:00

Home Vreemdgaan forum Deel uw ervaringen graag advies na vreemdgaan met een oude liefde Reageer op: graag advies na vreemdgaan met een oude liefde

wanhopig
    Post count: 0

hoi mygirl,

ik heb juist je topic gevonden omdat ik zocht naar iemand die een beetje met hetzelfde zit als mij. ik heb namelijk seks met een man waar ik vroeger stapelzot op was. we hebben elkaar dan uit het oog verloren en na goed 15 jaar elkaar weer tegen gekomen. in het begin was het enkel flirten, maar nu zijn we dan ook intiem. Het is zalig hoe hij me andere ‘plekken’ laat zien op gebied van seks. ikzelf ben getrouwd en heb kinderen. mijn man en ik zijn reeds 12 jaar samen en hebben al veel geëxperimenteerd, maar dit gaf me nooit voldoening, tot ik die oude vlam tegen kwam. ik voel me weer meer vrouw en heb terug zin om me op te maken, zelfs door de week.

nu zit ik alleen met het probleem, wat moet ik doen als ik nog (of terug) gevoelens zou hebben voor de man waar ik vroeger zo stapelzot van was? In tegenstelling tot bij jou, is mijn partner wel op de hoogte van mijn verhouding en als ik niet te veel ga, vind hij dit best ok ook al bespeur ik toch wel een beetje jaloezie…

grts, wanhopig