Reageer op: Ik wil dat mijn vrouw vreemd gaat !

Home Vreemdgaan forum Vraag het onze expert Ik wil dat mijn vrouw vreemd gaat ! Reageer op: Ik wil dat mijn vrouw vreemd gaat !

#18335 Reactie

P

Omdat ik het punt van schaamte een beetje voorbij ben, zal ik ook andere bekentenissen hier achter laten. En, gelukkig, ben ik hier vrij anoniem. 
    Ik mag niet alles op mijn vrouwtje af schuiven. Want alle keren dat zij seks ging hebben met een ander, wond ik haar vooraf eerst ontzettend op door bij de voordeur mijn vinger in haar slipje te steken en haar op te winden, haar bosten te strelen en haar tepels te bewerken. Ik drong er steeds op aan dat ze zonder BH en zonder slipje zou gaan. En ik drukte haat steeds weer op het hart dat ze na de seks niets schoon mocht maken en zo snel mogelijk naar huis moest komen. Ja, ik had dus ook een flinke vinger in de pap. Ook ik was het die haar aanzette om seks te hebben met meer dan één man. Ik was ook de aanstichter dat ze tijdens een concert van een Antilliaanse band in Groningen zichzelf helemaal te buiten ging. Daar had ze van één uur ´s nachts, tot zes uur in de ochtend seks met alle leden van de band. Met alle zes! Wat zij niet wist, is dat ik contact had gehad met de leider van de band en hem goed duidelijk had gemaakt hoe geil ze de seks met hen vond en dat ze haar maar flink moesten gebruiken (zo, dat is er ook uit). Hij vertelde mij achteraf dat mijn vrouwtje zeer gewillig was en er niets op tegen had om seks met hen te hebben. Ze had vreselijk genoten. Hoewel mijn vrouwtje niet de hele waarheid aan mij heeft verteld, vertelde ze wel dat ze DE nacht van haar leven had gehad. Ik ging naderhand compleet uit mijn dak van opwinding. Zo zalig vond ik het wat er was gebeurd die nacht. 
    De keer dat mijn vrouwtje een afspraak had in Groningen moest ik daar dus bij zijn. In de lobby van het hotel maakte ik eerst kennis met hem. Mijn vrouwtje maakte mij duidelijk dat ik volledig achter haar moest staan en gewoon moest doen wat ze mij op droeg. Ik stemde er dus in toe. Ja, om maar gelijk met de deur in huis te vallen, lag hij op bed en zij lag met de rug op hem. Ze spreidde haar benen. Ik moest haar schaamlippen spreiden en zelf zijn pik bij haar binnen steken. Ik pakt zijn pik vast dus. En, deze was veel te dik om em met mijn hand te omklemmen.  Aangezien ze drijfnat was, wreef ik zijn gezwollen eikel een aantal keren tussen haar lippen door. Zijn eikel glom in het schemerlicht! Zo nat was ze. Al snel drukte ik zijn eikel bij haar naar binnen. Zij zuchtte en knikte goedkeurend naar mij. Op dat moment hoefde ik niet veel meer te doen. Ik zag hoe hij zijn kolos langzaam bij haar naar binnen drukte en weer naar buiten trok. Steeds dieper ging hij en haar schaamlippen trokken helemaal wit op. Zo gespannen stonden deze. En langzaam begon hij te pompen. Zijn pik glom van haar sappen. Deze aanblik en de soppende geluiden maakten zich meester van mij. Gelukkig was ik nog helemaal gekleed, want al snel voelde ik iets warms in mijn slip. Ik kwam dus spontaan klaar! Zij waren zo druk met zichzelf, dat ze niets hebben gemerkt. Ik heb het haar ook nooit verteld. Want ik schaamde mij behoorlijk. Binnen enkele minuten verkrampte mijn vrouwtje voor de eerste keer. Ze kwam al klaar. Met hem duurde het langer. Maar toen hij zijn lading diep in haar stootte, geneerde zij zich niet. Ze kermde heftig tijdens het kaar komen. Na enkele minuten trok hij zijn paal naar buiten. Ik keek recht tussen haar benen, tussen haar gapende lippen. Ik kon zo naar binnen kijken en ik zag zijn zaad langzaam naar buiten persen. Ik schaam me… maar spontaan begon ik haar te likken. Ze drukte mijn hoofd nog eens extra stevig tussen haar benen als blijk van goedkeuring. Soortgelijke taferelen herhaalden zich die nacht nog twee keer. (zo, dat is er uit) 

Nu, in mijn huidige relatie, word ik seksueel geblokkeerd door dit soort herinneringen. De seks is nu nul! Want steeds weer komt het verlangen bij mij op. Het verlangen dat mijn huidige partner eerst seks heeft met een ander en daarna met mij. Ik ben dus nog steeds een rasechte cuckold! Soms kijk ik op een website met cuckold filmpjes. Ik zoek dan naar een filmpje met een vrouw die lijkt op mijn partner. En, als ik die gevonden heb, word ik weer vreselijk opgewonden. Daarom heb ik de wens dat ze dat nog eens gaat doen. Soms denk ik wel eens om iets in scéne te zetten. Een zogenaamde oude vriend (jij bijvoorbeeld) die langs komt en in de problemen zit. Hij heeft voor een korte tijd slaapplaats nodig. Omdat wij één slaapkamer over hebben, bied ik die hem aan voor een schappelijke prijs. Maar wel onder één voorwaarde. Als hij de kans krijgt mijn partner te nemen, dan mag hij dat zo vaak en zo lang doen als hij dat wil, mist hij mij daarvan op de hoogte houdt. Ik verzin gaandeweg een list. Via een uitzendbureau mag ik zogenaamd een week lang mee draaien in de nachtdienst als portier. Gewoon om te kijken of het wederzijds bevalt.  Daarna ben ik dus zeven nachten niet thuis!  Als ik dan s ochtends thuis kom, drink ik een kop koffie en ga naar bed. En, ja, op de slaapkamer hangt een zeer bekende geur! In de middag sta ik op en mijn partner zegt dat ze futloos is omdat ze s nachts niet kan slapen omdat ik niet thuis ben. Ze kan er maar moeilijk aan wennen. ´Het is nu eenmaal niet anders´ zucht ze.  Ondertussen heeft ´mijn oude vriend´ mij al toe gefluisterd dat ze zeven nachten achter elkaar seks hebben gehad. Mijn hart bonkt in mij keel van opwinding. De tijd er na ben ik overdag regelmatig uren weg. Ik meld vooraf hoe laat ik weer thuis zal zijn. Ik meld dat heel nadrukkelijk bij haar en ik houd mij daar strikt aan. Behalve die ene keer. Na een half uur sluip ik stikem binnen en de huiskamer is leeg. Ik sluip naar boven en ik hoor het gekraak van het bed. Ik blijf zo lang achter de slaapkamer deur staan totdat ik duidelijk hoor dat ze klaar zijn. Ik trek mijn kleren uit en stap zonder pardon de slaapkamer binnen. En, daar liggen ze. Zijn pik nog in haar en verstijfd kijkt ze naar mij. Zonder iets te zeggen ga ik naast haar in bed liggen en ik laat mijn hand over haar borsten, over haar lijf tussen haar benen glijden. ´Lekker hé´ fluister ik. Ga maar door hoor.  
    En zo hoop ik dat het ooit zo ver komt dat ik haar als laatste weer mag beminnen en ondertussen mag genieten van de seks die ze met een ander heeft. Ik weet zeker dat het ook nu weer een gigantische opkikker voor onze relatie gaat worden en onze seks weer zal opleven.