Reageer op: Ik wil dat mijn vrouw vreemd gaat !

Home Vreemdgaan forum Vraag het onze expert Ik wil dat mijn vrouw vreemd gaat ! Reageer op: Ik wil dat mijn vrouw vreemd gaat !

#18333 Reactie

P

Nog even een paar aanvullingen. Zij was 34 jaar toen alles begon. Normaal was ze vreselijk preuts en verlegen. Zij was van oorsprong een boerendochter, opgegroeid op het Friese platte land. Belangstelling voor andere mannen heeft ze voor de partnerruil nooit getoond. En, vanaf het begin wilde ze alleen seks met anderen zonder condoom! Hoewel ik het er aanvankelijk niet mee eens was, antwoordde ze resoluut dat ze het echte ding wilde voelen. Anders vond ze de seks niet echt. Ook dwong ze mij vanalles te doen waaraan ikzelf nooit had gedacht. Ze vormde mij na verloop van tijd helemaal naar haar hand. Na de seks met een ander trok ze zo snel mogelijk haar slipje weer aan, zonder ook maar iets schoon te maken. Ze kwam meestal drijf en drijfnat thuis. En als ik dan bij haar in bed lag, pakte ze mijn hand en stak die tussen haar benen met de opmerking: lekker hé! ‘Lekker geil hé’. In alle hartstocht kroop ik naar onder en kuste haar bovenbenen en haar schaamstreek. En zonder pardon pakte ze mij bij de haren en drukte mijn mond op haar drijfnatte schaamlippen. Toen drukte ze mijn hoofd met haar andere hand zo diep mogelijk tussen haar benen. ”Lik mij schoon’ commandeerde ze mij. Met een gevoel van walging begon ik voorzichtig. Maar al snel was ik betoverd door de lust. De keren er na deed ik dit vrijwillig. Voor haar was dit de erkenning dat ik er volledig achter stond wat ze deed. Alhoewel ik mij er toch wel voor schaam, moet ik erkennen dat ik het heerlijk vond. Nee, van mannen moet ik niets hebben. Maar de mengeling van haar sappen met die van een andere man beviel mij uitstekend. Na een poosje geneerde zij zich totaal niet meer. Dat betekende dat ze meestal geen BH droeg als mijn vriend op bezoek kwam. Haar grote en keiharde tepels priemden zeer zichtbaar door haar dunnen T-shirt. Ik vond het ontzettend opwindend om te zien hoe mijn vriend dan naar haar bosten gluurde. Toen ik hem een keer uit liet en mee liep naar zijn auto, zei hij: ze is weer hartstikke geil hé! ‘Zo als altijd’ grapte ik dan. Na de partnerruil had ze zelf een afspraak gemaakt met een Antilliaan in een lokaal budgethotelletje in onze woonplaats. Hij was een vrij kleine, maar gespierde neger. Al snel bleek dat hij een enorm dikke penis had. Zij was dan vrij klein, maar ze was ontzettend ruim. Dus het ging vrij gemakkelijk vertelde ze. Nou ben ik zwaar geschapen, maar toen ik die van hem later zag, schrok ik toch behoorlijk!
    Later heeft ze met hem afgesproken in een hotel in Groningen. Ik moest mee en toezien hoe hij zijn enorme kolos bij haar naar binnen werkte, hij meerdere malen in haar klaar kwam en hoe zij doorlopend op hem klaar kwam. En, na afloop, mocht ik eerst het opruimwerk doen ~(haar likken dus) en haar ook nog een keer behagen. Het klinkt misschien raar, maar ik werd gek van opwinding. Zij kon mij geen groter plezier doen. Ik vond het zalig! Eenmaal thuis in bed, begon ze me uit te vragen wat ik er van had gevonden. En ze begon te vertellen hoe het voelde om zo’n dikke (zwarte) in haar te voelen. Ja, hoewel we beiden vreselijk moe waren, hadden we samen nog een paar keer seks. Zij vond het fantastisch dat ik er zo op kikte dat ze seks met hem had.
    Uiteindelijk kende ze geen remmingen meer. Via een uitwisselingsprogramma kregen wij kennis aan drie jongens uit Suriname. Ook daarmee heeft ze heel wat uurtjes doorgebracht. Een aantal keren had ze meerder keren seks met alle drie! En, zelfs maar een paar woningen van ons huis. Hoewel dat voor mij niet mogelijk was, vanwege mijn formaat, werd ze zelfs door twee stuks in haar vagina genomen. En, waarvan ik dacht dat het taboe was, ook meerdere keren anaal. Ik dacht dat ik gek werd. Op een nacht kwam ze helemaal uitgeput (uitgewoond is het juiste woord) thuis. De sappen liepen letterlijk langs de binnenzijde van haar benen naar onder. Het was dan wel bijna half vijf in de nacht, maar ik moest mijn plicht weer doen. En, dat deed ik maar al te graag.
    Ik weet dat sommigen zullen zeggen dat dit uit de duim is gezogen. Dat dit niet waar kan zijn. Nou, geloof mij, het is echt gebeurd!
    Ongeveer negen jaar na haar laatste avontuur zijn we gescheiden. Nee, niet vanwege de seks maar vanwege heel ander omstandigheden. En daarom denk ik nu zelfs nog dagelijks aan de heerlijke momenten die ik met haar had. Ook nu ik een andere partner heb zou ik zo weer met haar in bed duiken!